ohrwurm

#82 ohrwurm

Wake up kid, it’s half past your youth
Ain’t nothin’ really changes but the date
You a grand slammer, but you no Babe Ruth
You gotta learn how to relate
Or you’ll be swingin’ from the pearly gate
Now you got all the answers, low and behold
You got the right key baby but the wrong key ho, yo

Aerosmith, “Eat The Rich” –  dieser Ohrwurm ist so schön passend zu den Protesten von Blockupy in Frankfurt / Main… Okay, “Livin’ on the Edge” von Aerosmith hätte auch gepasst 😉

There’s somethin’ wrong with the world today
I don’t know what it is
Something’s wrong with our eyes

We’re seeing things in a different way
And God knows it ain’t His
It sure ain’t no surprise

We’re livin’ on the edge
We’re livin’ on the edge

über

Kurz was über mich: "Ich bin mit meinem bisschen Mensch sein derartig ausgelastet - zum Deutsch sein komm' ich ganz selten."(Volker Pispers)

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.